Gøy på avlastning

Er så glad for at vi har denne ordningen med min kjære mor. Hun kjenner gutten godt og der får han kose seg. Hun har fikset et soverom til han med en god seng og masse leker. Så når han kommer dit, løper han rett inn på rommet. Han vet at dette er hans.

Hun styrer og ordner rundt han. Lar han få vaske badet, noe han liker veldig godt, og lar han gå å utforske litt. Dammen på baksiden av huset er hyppig brukt. Der trives gutten godt. Kaster forskjellige ting i dammen og fisker det opp med håven.

Mamma er jo i full jobb så vi har en løs avtale. Det blir når det passer for alle. Men det må jeg si; hun er sprekere enn de fleste og er full av sprudlene liv. Der i huset skjer det noe hele tiden og ofte flere ting samtidig. Både baking, vasking og mere til. Det liker JT. Bestemor er gull verdt.

Her om dagen fikk jeg en snap fra mannen min. Han skulle hente JT. Der var det liv på badet. Løshår og lek. Hehe ja da var gutten i sitt ess. Han har så godt av å være litt med andre for han er rimelig avhengig av oss her hjemme. Også er det ikke noe problem når han blir forstått med de få ordene han sier av de rundt.

Jeg har fått verdens beste mamma. God som gull. Hun bryr seg om alt og alle. Vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten henne. Så takk mamma for at du bestandig bryr deg og hjelper oss. 

Ha en fin dag

#autismeavlastning

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg