“Touch”

Ble tipset av en som hadde lest bloggen min om denne serien “touch”. Den falt i smak ja. Ikke bare for meg, mannen min også ble fasinert. Kan ikke sette fingeren på hva som gjør at serien er så fasinerende, det kan være kombinasjonen av gode skuespillere og handlingen.

Det handler om denne gutten og hans far. Moren til gutten er død og faren sliter med å forstå gutten sin. Han har ikke språk og fremstilles som en gutt med en fot innenfor autismespekteret en plass. Men han har en spesiell ting han kan, han ser fremtiden. Så handlingen går på at faren endelig forstår dette og redder livet til en del mennesker som sliter med forskjellig. Men det er en gåte å finne disse personene.

Vi er enda på sesong 1. Ikke så mye alene-tid til å se film i dette huset 😉 Men jeg ser at det er foreløpig 2 sesonger på netflix nå. Går bare å gleder meg til jeg skal få se videre. Er forferdelig spennende. Ser jo mange ting jeg kjenner igjen hos min kompis , så da blir det for meg veldig spesielt å se på.

Det som er så bra etter at jeg startet bloggen, er at mange gir meg ideér om ting man kan finne på nett. Både jobb-metoder, foredrag om autisme, serier, filmer og ikke minst om tanke-måter. Det er veldig lærerikt for meg, og det takker jeg for. Mange har sendt meg videosnutter fra youtube, og det kan jeg love dere at jeg tar meg tid til å se på. Jeg trenger all informasjon jeg kan få om denne diagnosen, for det er mye bra der ute som vi foreldre ikke ellers ville ha funnet uten dere.

Tilbake til denne serien da. Den anbefaler jeg sterkt, til alle. Det er mye spenning og mange øyeblikk som gir meg frysninger på ryggen. Ene episoden så vi mens JT var våken, glemte nesten gutten av pga innlevelsen 🙂 Verd en titt hvertfall.

 

Ha en flott dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg