Jeg er forelsket

Denne jenta har tatt meg med storm. Øynene hennes, krøllene, det vakre smilet….ja jeg har fått følelser for denne vakre jenta, uten å treffe henne. Hennes mor har satt alt på vent, tenk å ha barnet sitt på lånt tid. Huff, det er rett og slett hjerteskjærende.

I dag fyller jeg 40 år og mitt største ønske er at vi sammen kan hjelpe denne familien, slik at de kan få en fin tur dit de måtte ønske. Eva Natali har hjelp døgnet rundt grunnet sin sykdom, slik at mor kan få seg litt søvn innimellom. Å være enslig mor til et så sykt barn må være helt forferdelig.

Jeg har fulgt dem på instagram en god stund, sommerfuglprinsessen. For noen uker siden var Eva Natali så dårlig at hun sov seg gjennom 3 hele døgn. Jeg har hatt kroniske syke barn i 19 år, men det er bare bagateller mot hva denne familien har. Så hjelp dem med å gi et bidrag og del del del. Så kanskje denne lille familien med sine hjelpere kan få seg en etterlengtet ferie. Så gå inn på www.spleis.no og søk opp sommerfuglprinsessens ferietur eller bruk linken nederst <3

Eva Natali har mange hjelpere rundt seg, det koster å reise og det koster for mat. Så la oss kjøre på å gi denne lille familien denne ferien <3 Sammen klarer vi det meste 🙂 https://www.spleis.no/project/43467

Bildet er tatt av Anne Andersen. Se så vakkert, er det rart jeg er forelsket?

Ha en nydelig dag

https://www.spleis.no/project/43467

 
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg