Gutten er “back in business”

Utfordringene er mange når man har syke barn. Så kommer det andre utfordringer når de er friske 😉 JT er i toppform i disse dager og det merkes…..både på det ene og det andre 😉 Det får både gulvet, kjøleskapet og vi kjenne på. Jeg satt ute med en kaffekopp i ca 5-10 minutter og møtte dette da jeg kom inn. Koselig???? En god blanding av tomatjuice, vaniljesaus og egg. JT fikk fart på seg da han hørte jeg kom inn. Løp så fort han kunne på rommet. Hadde kledd av seg sokkene før han forsvant rundt hjørnet. 

Tell til ti, Anita, tell til ti. Nyttet ikke, man blir oppgitt av dette. Men….ser litt positivt på det likevel. Gutten, som elsker å tømme ut flytende væsker, har ikke gjort dette på gudene vet hvor lenge. Det har vært godt, men dette er det jeg kaller et sunnhetstegn. Når JT driver på med slike ting er han i form….i form til litt faenskap for å si det som det er 😉 

Heldigvis hadde jeg assistenten her. En sto på kjøkkenet og vasket mens den andre var å vasket av gutten. Alt tar kortere tid når man er to, det er sikkert. Jeg hadde det i bakhodet at eggene ikke var trygge, for JT var flere gang dagen før å småplukket på de. Men da var jeg i stua og fikk avverget situasjonen. Jaja, alt er både på godt og på vondt. Og utfordringer er det uansett hvilken form gutten er i. Men så lenge humøret er på topp, er vi fornøyde. 

Ha en fin dag

#autismeutfordringer #barneautisme 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg