Hjemreise

I dag vender vi nesen hjemover. Det skal bli godt å komme hjem igjen. Fire uker borte er lenge og det tror jeg vi alle kjenner litt på nå. Men det vil ikke si at vi er lei av syden-livet, blir nok en tur igjen i høstferien en eller annen plass. Sikkert hit ♡

I går var det overskyet, så vi var bare inne mesteparten av dagen. Utpå kvelden gikk vi på strand-baren for å si hadet til vår venn der. Så dro vi hjem og laget dagsplanen for i dag. Dere kan tro gutten ble glad. Det ble dans og jubel i stua gitt. Var i ekstase gutten.

Er så glad for at vi har muligheten til å reise slik som vi gjør. Mange synes sikkert vi reiser for ofte, men vi leter bestandig etter den billigste måten. Det har vi funnet i Mallorca-utleie.no. Mye billigere enn hotell. Anbefaler det til alle.

Så i dag når vi ankommer Værnes, drar vi til lillesøsteren min og kjæresten i Trondheim for å overnatte siden vi lander så sent. Blir koselig å treffe de igjen. Er jo ikke så lenge siden vi så dem, men så er jeg rimelig avhengig av disse små-søskene mine så jeg får liksom aldri nok. Hehe de de er nok rimelig lei av at “gamlemor” forfølger dem 🙂

JT og vi har hatt en flott ferie. Må bare takke mallorca-utleie nok en gang for god service. Vi sees neste år igjen 😉 …og kanskje før. Nå blir det godt å komme hjem til vakker-øya og folket der. Nå skal vi sette ut båten og håper på fisker-vær hjemme hvertfall en måneds tid.

Gleder meg til å se disse babyene mine igjen ♡

Fikk meg en godt gjennom-tenkt tatoering på turen. Veldig fornøyd og føler den er meg ♡

Ønsker alle en strålende dag