Uvant

Så det fortsetter dette med JT’s sovehjerte. Mellom 9-10 timers nattesøvn. Herrefred, det er jo bare helt fantastisk. Jeg våkner lenge før gutten hver morgen for ryggen verker, hehe. Dette er så uvant at jeg må sjekke om han puster før jeg står opp.

I går var vi i badeland sammen med broren min med familie. Vi ble lei etter tre timer. Bruker å være sånn faktisk. Mer enn nok det. Men JT koste seg i bølgebasseng og vannsklier, så gikk vi hjem.

Vi dro i spillehallen og prøvde noen karuseller. Ble også en tur på strandbaren utpå ettermiddagen. Der elsker gutten å være. Leker i sanda i skyggen. Ruller og hopper. Mye dusjing 😉

En kveldstur ble det også. Vi gikk på hawaii-bar. Var ikke hjemme før nesten midnatt, så det er lange dager uten noen pause. JT sovnet 00.30 og sover enda nå klokken 09.45. Godt godt godt. I dag skal vi til stranda. Siste dag med sønnen min og lillesøstra mi, den skal nytes i havet. I kveld blir det mat og dans på Göta kanal.

 

Ha en fin dag

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg