Starte opp med gamle rutiner

Vi har hatt en fin helg. JT har sovnet på under timen etter inntatt medisin og har vært i drømmeland lenger enn på lenge. Det har vært utrolig godt. Så nå tenker jeg at det er tid for å starte opp igjen med rutiner som vi før hadde, men som har blitt lagt til side på grunn av at vi ikke har fungert optimalt.

JT var så flink før til å gå på butikken med sin egen handleliste. Han hadde en liste og jeg en annen liste. Så samarbeidet vi med handlinga. Det har vi ikke gjort på lenge, så i dag skal vi starte opp igjen med det. I dag skal han få handle lyspærer for vi var fri og har et lys som ikke virker. Det ville ikke JT ha noe av, så i går var han på tur til butikken for han ville kjøpe en lyspære. Men litt vanskelig på en søndag 😉

Ellers har jeg ting jeg selv ikke har gjort på lenge. Slik som å trene. Har ikke hatt overskudd til det i hele tatt og har ikke trent på lenge. Det er en av de få tingene jeg før var avhengig av for å føle meg vel. Det er viktig og gjøre noe for seg selv også. Og ikke minst få en time uten JT rundt seg. Jeg har kjøpt inn vekter og annet utstyr, så jeg kan trene her hjemme.

Herregud det er så lenge siden jeg bare har tenkt tanken på det, kjenner jeg blir glad. Det er en helt annen hverdag med en gutt som sovner fort på kveldene og er storfornøyd på dagtid. Både han og vi er mye mer opplagt og blid. Nå er det jo slik at det tar en stund før man kommer seg helt, men det å kjenne at kroppen begynner å fungere igjen er bare helt herlig. I natt sov han over åtte timer 🙂

Håper det varer lenge, eller for bestandig. Helt utrolig hvor mye det har preget oss dette med sovinga til gutten. Men kanskje mer utrolig at vi er oppreist enda. Tror ikke mange kan forstå hvor tungt dette har vært. Men jeg er stolt over meg selv og mannen min. Vi har vært flinke å prate mye og har kommet oss gjennom det sammen 🙂

 

Ha en fin dag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg