Godt at det er over

Dagen i går ble ikke helt som planlagt. Mannen min måtte reise alene med JT til sykehuset. Det gikk jo selvfølgelig bra, men jeg hadde ønsket å være der sammen med de. Vi fikk en liten nød-situasjon med katten til dattera mi så vi måtte bare splitte oss. Jeg måtte dra for å hjelpe henne med sitt.

Vi prøvde å pakke minst mulig til sykehus-turen, men JT skulle absolutt ha med denne kofferten sin da. Så da ble den med. Hvis det bare var det som skulle til for å beholde roen, så var det bare å la han få den. Men mannen min fikk mye å drasse på. Men så kommer det positive med å bo på en liten plass; kjentfolk hjalp til med både båt-bytte og hjalp de fram helt til hotellet. Tusen takk til den vakre damen, du vet hvem du er 🙂

Båt-turen gikk veldig fint. JT var rolig hele veien, trallet og var veldig så fornøyd. Rett på hotellet og la seg til å sove. Sto opp fire på natta, men de skulle tidlig opp så det gikk greit. Det hadde gått fint på sykehuset også. Han var selvfølgelig redd, men ikke på langt nær slik som sist. Så fikk han narkose og renset ørene. Det hadde trekt seg litt tilbake, vi har jo dryppet ganske lenge nå. Men de fikk sugd ut væsken bak trommehinnen. 

Besøket kom også. Gutten hadde kjøpt en bil og litt sjokolade i gave til JT. Så snill og god en gutt. JT bruker å bli litt pjuskete etter narkosen, men mannen min sa at det virket som han satte pris på besøket uansett form. De hjalp til så JT og mannen min kom seg mot båten med all bagasjen. Så kjekt for meg å vite at når jeg ikke kunne være der, at andre bare hev seg rundt og hjalp til.

Katten til dattera mi kom seg etter intravinøs væske og litt behandling, så vi kom hjem noen timer etter JT. Så nå får vi håpe at både to- og firbeinte blir raske og friske etter denne runden. Skal bli godt å komme tilbake til en frisk hverdag. Takk til alle hjelpere, setter utrolig stor pris på det. 


Én litt mer sliten enn den andre 😉 En god venn med en hjelpende hånd. Vennskap er gull verdt. (Har fått tillatelse fra foreldre å legge ut dette bildet)

Ha en fin helg
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg