JT fortsetter med sine sprell

Jeg må bare le av den gutten. Det er non-stop med påfunn. Vi kan ikke snu ryggen til han i hele tatt 🙂 Det er jo noen dager der ting er rolig, men det er faktisk få av dem. Av og til virker det som han bare MÅ få det gjort. At det er en type besettelse 😉

Som jeg har fortalt, er det ofte han tømmer ut flytende ting. Zalo, skyllemiddel, brus, vann o.l. Det er nesten daglig. Men her en dag var det andre ting som sto i fokus. Jeg pratet med datteren min på telefonen, så jeg var uoppmerksom en stund. Gikk inn på kjøkkenet, der fant jeg sporene. En tom leverpostei-boks og en halvspist trønderfår-pakke. Når i det huleste har han gjort dette? Måtte ha listet seg rundt.

Jeg gikk og pratet med han, sa at dette var ikke lov. Da spurte han med lys stemme etter knekkebrød med leverpostei. Jeg sa nei. Mente han hadde fått nok av det 😉 Gikk på kjøkkenet og ryddet litt. Satte på en kanne med kaffe. Så hørte jeg en lyd, hørtes ut som JT hadde funnet noe plast. Fikk en følelse så jeg sprang på rommet for å se hva han drev på med. Han var ikke der gitt. 

Fant han på klesboden. Der står også kattematen, eksakt ti kilo i en stor sekk. Joda, maten var tømt ut. JT sprang på rommet. Den gutten altså, takk vår herre for tålmodigheten. Her var det bare å koste opp maten og få den i sekken igjen. Ikke en eneste dag som er kjedelig med denne kompisen vår. Han finner på noe hele tiden. Her er noen bilder fra ugjerningene.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg