Nyttårsforsett

Er ikke så stor tilhenger av disse lovnadene i grunn. Bare fordi jeg bryter de år etter år. For det har vært mange i årenes løp. Så jeg har bestemt meg for å ikke stille disse harde kravene til meg selv. Heller ta dagene som de kommer, og ikke minst ha det godt med mine sine.

Mange år på rad skulle jeg ha sluttet med ditt og sluttet med datt, trene mer og levd et sunnere liv. Går ikke, blir like skuffet over meg selv hvert år jeg bryter alle disse målene mine. For å se et år fremover, orker jeg ikke lenger. Tar maks en uke av gangen nå. Er evig nok synes jeg. For alt avhenger av egen form og ikke minst søvn.

Jeg har jo selvfølgelig noen ønsker for året som vi er inne i, men det går mer på slike ting som god helse osv. Men det tror jeg alle gjør. Vi vet jo aldri hvilken dag morgendagen bringer, men det å ønske at man våkner og har gode dager er det jeg håper mest på. Jeg har ønsker hele året, hver eneste dag. Jeg drømmer ofte denne drømmen at JT plutselig kan prate. Går nok å tenker mye på dette. Så mye at jeg glemmer mine private ønsker.

Men jeg har faktisk satt ned noen små mål i bakhodet for meg og JT. Ett av dem er å prøve å være flinkere å komme seg ut, uansett dagsform. For det hjelper godt på å komme seg ut i frisk luft. Vi har vært dårlig på det den siste tiden. Vi skal mere ut, både for å utforske og for å sosialisere oss. Det er så fort å bli sittende inne når man er trøtt hele tiden.

Så dagen før skolestart dro vi ut og grillet sammen med en venninne av meg og barna hennes. Er så koselig. Bra at noen spør oss i ny og ned, for det blir så mye lettere da. Og ikke minst mye koseligere. Så nå håper vi på snø og mange utedager sammen med vennene våre. JT elsker snø, da kan han være aktiv i mange timer.

JT fant vann på grillturen 😉

Ha en flott dag
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg