Farsdagen

Farsdagen var på søndag, og ble feiret her utpå dagen. Mannen i huset hadde arbeidshelg, så det ble sent før vi fikk han hjem. Men litt feiring ble det. JT lagde ett kort på skolen, med litt hjelp. Limte på og skrev navnet sitt. Så var den andre sønnen min og kjøpte blomster. Også lagde vi oss en god middag, ønsket var pinnekjøtt så da ble det pinnekjøtt med tilbehør.

Vi lagde kake på fredag, gulrotkake. Den ble ikke så værst, om jeg skal si det selv 😉 Grunnen til at vi bakte så tidlig, var jo pga denne arbeidshelgen. Så vi har hatt kake hele helgen vi. Koste oss med den til kaffe ut på kveldene når mannen i huset kom hjem.

Ellers håper jeg alle fedre rundt om fikk litt stas på dagen sin. Viktig å sette pris på dem vi har rundt oss, ikke bare på slike dager, men alle dager. Så må jeg gi noen ord til den flotte mannen min: takk for at du er den du er. Snill, god og omsorgsfull er du bestandig. Vi har den beste pappan/mannen i verden ♡

Ønsker alle en flott dag 🙂


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg