Dette er Adidas

Dette er Adidas, en helt nydelig kattunge som nå er vårt nye familie-medlem. Jeg har hentet han i dag, men det vet ikke JT noe om enda. Det er en overraskelse. 

JT har savnet hunden vår veldig, så vi bestemte oss for å få ett nytt kjæledyr. Dette har vi gledet oss stort til. Er så spent på reaksjonen til JT. Vil tro han blir rimelig stolt og glad.

Så jeg og dattera mi tok oss en jentetur til storbyen og fikk litt kvalitetstid sammen. Det er viktig for oss. Hun har også fått seg katt. Han heter Shimano og er broren til Adidas. Vi er så lykkelige.

Vi måtte hente de i Oslo, så kattungene tar fly hjemover sammen med oss. Jepp, inne i kabinen. Bare kos med disse små kompisene våre. De er i en katte-reisebag sammen under reisen, og godt plassert i fangene våre.

Jeg tror det er viktig for barn å vokse opp med dyr rundt seg. Vi har kjøpt bånd til pusen, så nå skal JT få litt ansvar med å gå tur med dette lille gullet. Blir morsomt for han dette. Han er titt og ofte å peker på bildet av Rocco, hunden vår. Så nå skal det opp ett nytt bilde på veggen til JT av Adidas.

Dere skal få en oppdatering om hvordan det første møtet mellom gull-gutta gikk etterhvert. Nå gleder jeg meg bare til å vise Adidas frem til familien ♡


Adidas og Shimano ♡♡♡

Ha en strålende dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg