Skal ikke JT få ha litt privatliv?

Joda, han har faktisk det, tro det eller ei 😉 Men noen tenker sikkert at han ikke har det, og det er forståelig. Jeg har tenkt det selv også. Men jeg følte at jeg måtte ta dette valget. Ja jeg legger ut om JT ditt og JT datt, men jeg tror faktisk det var tid for det. Noe holder jeg tilbake, for litt privatliv skal han ha:-)

Men hvis jeg ikke har fortalt noe, så har vi nok fortsatt i en negativ retning. Det var jeg lei av. Vi trengte å gjøre dette, for å få forståelse. Både JT og vi i familien rundt. Hvis jeg ikke forteller, hvordan skape den forståelsen? 

Jeg har ikke tenkt å blogge om JT i evig tid. Nei, det har jeg ikke tid til faktisk. Men jeg kommer til å fortsette til jeg føler at det er greit å stoppe opp. Jeg tenker på alt som har skjedd bare her på øya mi siden jeg startet. Det er veldig positive kommentarer jeg får, og noen sier at de forstår nå så mye bedre. Og det er godt 🙂

Men denne skrivinga tar tid og jeg har en del andre prosjekter på gang, så tiden jeg bruker her skal brukes på andre ting etterhvert. Jeg skal komme tilbake til disse prosjektene og fortelle litt om det, når den tiden kommer. Men jeg håper at denne bloggen er nyttig for dere som orker å lese, det er den hvertfall for meg.

Jeg prøver å holde meg til dette med autisme, også drar jeg JT inn i det slik at det skal bli lettere å forstå for dere rundt. Han er liksom hovedpersonen, men likevel er det egentlig autismen det er prat om. Det er så viktig for meg at alle ser barna først, også tenke at autismen er bare en diagnose som de har. Sånn som ett barn med dyseleksi, det er jo ett barn der også. Med mange interesser og sin egen personlighet. Og om de ikke kan lese eller skrive, så kan de jo andre ting. Ikke sant?

Jeg må få takke til alle som leser og deler. Jeg er utrolig takknemlig.Ha en flott dag 🙂

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg