Alle disse bildene lager rot i huset mitt, men men……

Ja det skal være sikkert og visst. Jeg liker å ha det ryddig og fint rundt meg. Og det har jeg, men det er bilder OVERALT. På badet, kjøkkenet, kommodene og ikke minst EN HEL VEGG i stua. Men det må bare være sånn nå. Jeg har lyst å vise hva jeg har laget, for det er viktig. Ikke bare for barn med non-verbal autisme, for barn som har utfordringer i livet. Det kan være forskjellige diagnoser det gjelder, men også til barn som har lese- og skrivevansker. Jeg mener at en slik vegg som jeg har, burde alle barnehager og skoler opp til 4.klasse få. Ja, det er sant. Bare FÅ det, det hjelper så mange.

Forstår dere hva jeg mener? Bilder overalt, over 400 stykker faktisk 😉 Men JT kommuniserer med disse og vi tilbake. For oss er dette helt nødvendig. Hvordan skal han ellers klare å si i fra om at han har vondt i foten eller i ei tann, eller at han vil på fisketur?  Det får han til nå på grunn av disse bildene.

Ha en fin dag 🙂

#autismekommunikasjonbilder

11 kommentarer

Siste innlegg