Vi flyr mot sola

Ja, vi gjør det. Fredag starter reisen. JT vet ingenting enda. Han skal ikke få vite det før i morgen, det er nok det beste. Ellers så får han det så travelt med å komme seg avgårde 😉 Jeg er spent på reaksjonen hans, det blir nok vill jubel. Han har gått og ønsket seg tur lenge, gått å pekt på dette fly-bildet en god stund nå.

Jeg skulle holde det hemmelig for mannen min også, men til slutt måtte jeg fortelle han at det var bestilt. Men jeg klarte å holde det for meg selv i noen dager. Det var faktisk litt gøy. Men så begynte han å tulle og tøyse om at han hadde bestilt reise til varmere strøk, da måtte jeg bare fortelle han det. Hvis ikke kunne vi ha fått en dobbelt-booking 🙂

Vi drar til kanari-øyene denne gangen. Er meldt litt regn, men det får så være. Vi skal kose oss likevel. En uke skal nytes til det fulle. JT blir nok å bade uansett regn eller ikke. Det er aldri en hindring for han, heldigvis. 

I den siste tiden har vi hatt alt av sykdom som har gått på denne øya, så det blir godt å koble av en stund. JT har hatt magetrøbbel i helgen og har vært hjemme. Slapp og trøtt. Men nå har vi kommet oss. Heldigvis. Ikke noe særlig å ha slike ting når man er på ferie.

Så i dag skal jeg lure meg litt rundt og starte pakkinga. Uten at han oppdager meg, håper jeg. Han skal få planen på torsdags ettermiddag. Gleder meg til å se reaksjonen hans.

Ha en fin dag 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg