Luebua og Lundeli

Bestilte nye luer til JT her om dagen. På naboøya er det en kjenning som produserer luer med stedsnavn, posisjon og navn med refleks. Jeg liker å støtte de som driver selvstendig i nærmiljøet, også liker jeg refleks på klær. Barna kan ikke få nok av reflekser på seg i disse tider, synes jeg. 

Denne dama har en facebook-side som alle kan gå inn å se på. Den heter Luebua, og er verdt ett besøk. Jeg blir hvertfall å kjøpe noen julegaver fra henne der. Synes det er fint med litt personlige gaver. Det liker jeg selv å få.

Her på øya mi har vi ikke så mye annet enn en matbutikk. Det som er så flott er at butikken har litt av alt der, så vi har ingen fare. Så har noen startet opp en privat butikk som heter Lundeli, hun har også en facebook-side med samme navn. Der er det interiør, blomsterdekorasjoner og egenproduserte klær i mønster av lundefuglen. Der kan dere også handle pene julegaver. Blir så imponert av de som tørr å satse helt alene, på disse små øyene rundt i området. Dere er tøffe ♡


Luebua

Luebua


Lundeli
 

Ha en fin dag og julegavehandling 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg