Vakkert

Har dere sett noe så vakkert? Sam-lek. Disse jentene er gull verdt for JT. Gutten vår som nesten aldri ser gleden med å leke med andre jevngamle barn, ja han leker så fint med disse jentene. For oss autisme-foreldre er dette en ubeskrivelig glede. De ler, løper og leker sammen.

Dette er jo helt naturlig for dere som har normale barn, men dette er noe jeg SJELDENT ser. Mamma-hjertet vokser. Mine tante-barn er så gode og flinke til å inkludere gutten vår i lek. Jeg blir rørt. I går var hele familien ute og spiste. JT satt i ro for første gang siden vi kom hit i to hele timer. Gutten liker at flokken hans er samlet 😉

I går på stranda oppdaget jeg at jeg må gi litt slipp. JT trenger av og til en pause fra meg også. Ikke bare jeg som trenger pause fra han. Gutten vet nå at tante-Tone elsker å bade like mye som han. De lå leeeenge uti havet, stille.. Jeg så at JT likte det veldig godt. Greit med litt pause fra mamma og pappa 😉

Nyter livet med strand, sol og hav ♡

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg