Gode netter

Så siden vi tok bort angst-medisinen har JT sovet veldig godt. I skrivende stund sover han enda. Sovnet kl tolv i går kveld. Slik har det vært nå de siste tre døgnene. Herregud det er godt…og uvant 😉 Og helt sikkert godt for JT også. Det er viktig å få ladde seg opp på nettene, både for kropp og hode.

Humøret hans er likevel ikke på topp, men det kommer seg nok etterhvert. Litt hås enda. Men jeg har også hatt det og det varte lenge. Det er godt og varmt her nede, så JT vil fortsatt mere ut når det er overskyet enn sol. Men det forstår jeg godt. I går kveld sto det 39 grader på gradestokken, og det er i skyggen.

Nå har hele familien kommet seg hit. Mamma og to av søstrene mine kom på lørdag. Så kom dattera mi og kjæresten på søndag. Og i går kom min kjære bror med familien også. Det er så koselig å være sammen. I dag blir det nok stranda igjen etterhvert.

JT vil nok ut i dag siden det er overskyet. 28 grader allerede. Bare å nyte. Det blir lite jobbing på meg og JT. Kjenner jeg må ha litt ferie faktisk. Få overskudd til neste skoleår starter. Men jeg har tenkt tanken om det er derfor han er i dårlig humør. For han er jo vant til å jobbe hver dag hele året, mens nå gikk lufta litt ut av meg. Får prøve å øve litt på kjente ting kanskje.

 

Ellers ønsker jeg alle en strålende dag

2 kommentarer
    1. Godt å lese at han (og du) søv betre. Vi var på western water park i går. Det var flott, men kanskje travelt for autistar. Folksomt og mykje lydar. Har dåkke vore på nokre utflukter? Eg har blitt solbrent til tross for faktor 50. Ser ut som ein hummar…. Ønskjer dåkke ein super dag 🙂

    2. oppoveriegettempo: hehe solfaktor 50 her også. Men har klart oss uten å bli solbrent 😉 Vi tenkte oss på Hidropark, litt mindre badeland. Der trives JT godt. Ellers har vi bare gått turer og badet. Men det er kos det også. Blir kanskje en tur på ranch o’grande etterhvert. Vi tar alt på sparket. Kos dere masse

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg