JT er 10 år i dag…hurra

I dag er det eksakt 10 år siden JT ble født. Det er en stor dag, både for han og for oss. Han liker så godt oreo-kake, så det har vi laget. Vi har også laget vannbakelse. Det blir ikke noe stor feiring nå, for dessverre er det slik at JT er litt små-dårlig. Det renner ut av ørene og formen er ikke på topp. Vi trodde vi hadde kvittet oss med betennelsen før vi dro på ferie, men der tok vi feil….igjen. Men vi skal kose oss likevel.

JT tåler en støyt og så lenge det er stille og rolig rundt han er han glad og fornøyd. Vi gir litt smertestillende og drypper litt, så håper vi det gir seg. Han er virkelig en tøffing når det gjelder smerte. 

Vi skal kose oss uansett så får vi ta bursdags-feiringen når JT har blitt bedre. Det er ikke noe fare, for han liker det best når det er stille rundt han 😉 Det skal nok bli hæla i taket uansett med litt ballonger, gaver og kake. 

Jeg sa med han i går at han hadde bursdag i dag og da lo han godt. Ja, han forstår det. Sa at nå blir du stor gutt og ti år, da sa han “ti år”. Hehe han liker det godt. Ikke ofte jeg får en slik reaksjon fra han med den gode latteren i tillegg.

Det er så rart at det allerde har gått ti år siden vi fikk han. Tiden flyr av sted gitt. Er jo nesten skummelt å tenke på. Det har vært ti år med mange opp-og nedturer, både for JT og oss. Men for et eventyr det har vært. Læringskurven har vært bratt de siste årene, det skal være sikkert.

Må jo fortelle om når jeg bakte kaken i går. Sto på kjøkkenet og ordnet med smør og oreokjeks. Når jeg snur meg er pauten med smør borte. Hmmm er jeg tullete? Tenkte den nettopp var her på benken. Så hørte jeg mikroen åpnet seg. Det var JT som hadde tatt den der han lusket rundt meg. Han har bakt den kaken før så han visste godt at smøret måtte smeltes. Satte mikroen på som en proff. Hehe jeg blir så flirfull.

Gratulerer med dagen til verdens beste gutt.

 

Ha en fin dag

6 kommentarer

Siste innlegg