Familie-forøkelse

Ja, tenk det. Familien blir større. Det hadde dere ikke trodd? Ikke jeg heller, men slikt skjer. Det er bare å brette opp armene og være klare. For vi vet at disse små krever ekstra mye. Og det gjør for såvidt ventetiden også. Men vi gleder oss kjempemye.

Tror vi alle gleder oss like mye. Det gjør nok JT også. Jeg viste han bilde av hva som skulle skje framover. Etterpå sa han: “jaaaa”. Så det blir nok stas for han. Håper hvertfall det. Er jo ikke så lang ventetid heller. Går forhåpentlig fortere enn vi tror.

Vi vet at det blir en gutt og har selvfølgelig tenkt på navn. Har kommet i mål med det også. Lothepus skal han hete. Ja, for det er en kattunge jeg prater om. Eller trodde dere jeg var gravid? Å neida, det orker jeg ikke flere gang 😉 

Denne pusen er lillebroren til Adidas og er henteklar i slutten av februar. Jeg har fått både videoer og bilder av han. Ett søtt lite nøste. Ganske så lik Adidas faktisk. Herregud som vi gleder oss. Det skal bli så koselig med en til. Så får vi bare håpe at han er like rolig som den vi har.

Så om ca en mnd er vi eiere av to nydelige katter. JT har fått sett videoene og bildene, og virker rimelig fornøyd. Adidas har blitt kastrert, så vi håper de kan bli gode venner. Det har jeg stor tro på. Jeg skal legge ut noen bilder etter hvert.

Ha en fin dag

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg