Så hva er det JT har i denne kofferten han drar med seg overalt?

Ja, det kan man lure på. Hva er så viktig i denne kofferten, som gjør at den er en selvfølge å ha med seg uansett hvor vi drar? Den er bestandig med til f.eks bestemor. Ikke vet jeg, men kanskje han forbinder bestemor med sydenreiser. Er ikke så rart egentlig, vi reiser jo ofte sammen på ferie. Men jeg ser det ofte er de samme tingene han vil ha med seg i kofferten. Har faktisk prøvd å overtale han til å bytte ut noe, men nei du….det er ikke aktuelt.

Så i denne “skatte-kisten” er bamsene bestandig med. Mikke mus, nasse nøff, koseklutene og noen bamser fra super-mario bros-spillene. De siste har han for øvrig stjelt fra sin søster. Så er det noen biler fra cars-filmen. Men ikke hvilke som helst, de samme hver gang. Sikkert noen favoritter. Så denne puppen jeg fortalte om for en tid tilbake. Den som han kastet etter den selgeren, hvis noen husker det innlegget 🙂 Jada, den er fast innventar. Så er det noen puslespill, sånne vanskelige som jeg ikke orker å prøve meg på engang. Han har også noen småting han har kjøpt når vi har vært på ferie, med bilder av strand o.l.

Det er så merkelig med denne kofferten. Det eneste jeg ser han faktisk pakker ut er kose-bamsene. Og kanskje han er å kaster litt på denne berømte puppen. Ellers får alt ligge der i fred og ro. Og ikke tro at du får prøve å stikke hånden din i denne kofferten å foreslå at dere kan leke med bilene, eller legge ett puslespill. Å neida du, hold deg langt unna 🙂 Det er hans private lille koffert og ingen….jeg sier INGEN rører den og innholdet 😉

Det var faktisk en periode han hadde den med seg på skolen også. HVER ENESTE DAG. Da gikk han i andre klasse. Men den ble ikke åpnet der. Bare hadde den med seg. Dere kan tro det var mange spørsmål fra de i klassen om hvorfor han hadde den med seg. Ja, JT har mange ting han gjør som vi undrer litt på. Men det er jo litt morsomt også da 🙂


 

Ha en flott dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg