Produktiv på nettene

Sitter her å heller innpå kaffe. Venter på at JT skal sovne. Klokken er 04.30 på natten. Tankene triller rundt i hodet. Ikke negativt altså, faktisk bare positivt. Tenker på alt som har skjedd disse siste ti årene. Alt vi har opplevd. Alt vi har lært. Og selvfølgelig grubler jeg litt på hvorfor ditt og hvorfor datt. Er det ikke slik da? At når man blir sittende alene en stund, får litt ro, at tankene svirrer? Tror det er helt normalt.

Jeg har fått tid til å gruble i noen timer nå. Har faktisk skrevet tretten innlegg til bloggen 🙂 Ja, det er sant. Har selvfølgelig ikke publisert alle nå, men har lagret de på utboksen min. Så mens JT har jodlet inne på rommet sitt i noen timer nå, så har jeg fått ned noen tanker og historier. Det var godt, lenge siden hodet mitt har fungert så godt.

Har ikke dere det også slik? At tankene svirrer best på kvelds-eller natterstid? Eller er det bare jeg som er gal? Hvem vet…og hvem bryr seg 😉 Vi er som vi er, ikke sant? Jeg føler meg hvertfall veldig produktiv i disse natte-timene. Godt det er bra for noe da 🙂

Høres ikke ut som søvn er noe nærliggende enda for vår lille kompis. Han jodler og ler der inne. Er nesten komisk å høre på han. Tenk å være så blid når han har sovet bare to-tre timer. Bra er enda det. Har fort vært verre om tutinga har starta. Da kan man bli gal, rimelig fort. Så det er bare å nyte humøret, det kunne jo ha vært verre ikke sant?

Man må bare prøve å se lyst på det. For han kan jo ikke noe for det. Han er bare født sånn. Trenger nok mindre søvn enn oss andre. Satser på at han blir en lat tenåring 😉 Ja det er lov å håpe. Takk vår herre for at jeg har en fantastisk mann, som uansett hvor trøtt han selv er unner meg å sove. Det er ikke sjeldent at det er jeg som får sove, mens han sitter våken. Heldig er jeg 🙂 Der var faktisk JT sovnet, klokken er over 05.00. God natt 😉

Ha en flott dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg