Flybillettene ble nesten bestilt

Hver dag etter JT kommer fra skolen vil han sitte på dataen å skrive litt, mens han spiser litt mat i fred og ro. Dette er nok pga at han er sliten og trenger litt tid for seg selv. Det er godt at han setter litt grenser, og ikke minst får bestemme litt over seg selv. Noen ganger skriver han noen ord om ting fra skolen og andre ganger sitter han og søker på youtube.

Det å få lov å bestemme litt over seg selv er viktig. For jeg tror JT er veldig sliten etter skoledagen, og han trenger litt tid på å komme seg til hektene. For det å følge klokka for han, er nok en stor stressfaktor. Her i huset sier vi at denne tiden etter skolen, da ligger JT på ladding i stua 🙂 

For noen uker siden ville han ikke være inne i stua med oss, men ville ha dataen med seg på soverommet. Så jeg hjalp han dit, og han la seg oppå dynen og begynte å skrive. Jeg fikk da gjort litt i huset, og var innom ofte for å se hva han gjorde. Hørte han i ny og ned der han bablet og lo.

JT bruker ofte en hel time på å hente seg inn, så vi bruker ikke å stresse han opp med så mye. Men plutselig kom han å hentet meg, ville vise meg noe. Han tok meg i hånden og fulgte meg inn på rommet. Han bablet og lo på turen inn. Da så jeg hva han var så glad for. På nettleseren hadde han gått inn på norwegian.no. Joda, gutten hadde funnet seg en aldri så liten flytur. Lavpriskalenderen fra Oslo til Puerto Rico. He he luring.

Ledige billetter hadde han også funnet. JT pekte på dataen og sa: “Jaaaaa” 😉 Jeg måtte jo le av han. Hvordan får han det til? Måtte selfølgelig skuffe han litt igjen da. Når jeg sa at det kunne vi ikke, ble han misfornøyd. Jeg tenkte på det etterpå at jeg var glad for at han ikke hadde klart å logge seg inn på mine sider, for der ligger visakortet mitt inne. Hadde fort blitt en ferie titt og ofte da 😉

Ha en flott dag

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg