Mobiltelefon

Vi har ganske lenge gått å tenkt på å kjøpe telefon til JT. Han blir ti år i februar og da tror jeg han skal få det fra oss. Han blir sikkert ikke så glad, men jeg tror det er nødvendig å starte med en type opplæring der. For hvis det tar like lang tid som alt det andre, så må vi nesten bare starte.

Men så er det jo slik at JT er veldig god på disse data-tingene da. Så det kan jo hende det går over all forventning. Men akkurat det å prate i telefon har aldri vært av noe interesse. Tror han synes det er litt kjedelig, og da orker han ikke å prøve engang. Det siste året har det vært en liten forandring der, og det er bra.

Det har skjedd noen få ganger at han har sagt hei hvis jeg har pratet med mannen min eller mamma. Men han har jo ikke kunne pratet så mye, så for han er disse telefon-samtalene sikkert unødvendig. Men nå har han sagt masse den siste tiden og får sikkert litt mer ut av det. Og hvem vet, kanskje det kan påvirke han positivt.

Det hadde vært overveldende hvis JT plutselig hadde ringt meg en dag. Da tror jeg at jeg hadde svimt av 😉 Men jeg har tro på at det kan skje. Ikke nå, men etter hvert. Nå som vi har fått avlasting hadde det vært gøy å få en telefon eller en melding fra kompisen vår. Ser for meg meldingen allerede: “donald and the beanstalk” 🙂 Hehe, kan jo hende at det er det som kommer først, eller: minnie’s birthday”. Det skriver han hver dag.

Skulle absolutt funnet en mobil som var enkel i bruk. Hvis noen har idéer om en som kan være bra, så gjerne legg igjen en kommentar. Det blir spennende. 


 

Ha en flott dag

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg