Speil

Det å speile seg er en aktivitet JT liker veldig godt. Det har blitt til at vi har kjøpt inn litt ekstra speil til han. For det å studere seg selv, er en god del av treningen vi driver på med til daglig. Å se på hvordan man selv ser ut i forskjellige settinger er veldig lærerikt for JT.

Han liker det så godt, at det er ofte jeg blir tatt med til speilet når jeg for eksempel blir oppgitt. Da vil han at jeg skal se meg selv i speilet. Har funnet ut at han synes det er fælt når jeg er annet enn blid. Så han gjør det nok for at jeg skal studere meg selv og finne ut at jeg må smile igjen.

For JT liker IKKE når “streng-maska” kommer på. Da jobber han intensivt for å finne smilet igjen. Ser det igjen også når vi tegner, eller pynter småkaker. Det er aldri en sur munn som kommer, bestandig en blid munn. Men det er bra tenker jeg.

Så ofte når vi går forbi ett vindu, blir det bråstopp på JT. Stopper opp og gjør en eller annen ablegøye. Hehe, speilbilde er morsomt. Det er ikke sjeldent når han stopper opp for å se, at han slår ut med armene og står på én fot, for så å fortsette med det han skulle gjøre 🙂

Skyggen studerer han også. Tror han har det veldig gøy med seg selv når han holder på, for latteren sitter løst og kommer som regel da. Og JT har en fantastisk god latter. Det bare triller, og vi må jo le av det vi også. Er så godt når han ler så ekte ♡

Samme når vi tar denne berømte ferja. Da skal han ut for å se speilbildet i vinduene. Der også står han å gjør seg til, hopper og styrer på. Det er jo bare at det ser litt ” rart” ut for alle som sitter inne og lurer fælt på hva denne gutten styrer på med 😉

Videoer må sees fra pc

video:snapchat468739040942980843

 

 

video:20160812 09

 

 

Ha en flott dag

#autismespeilbilde

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg