Sinna-rynken

Vi har jo, som jeg har fortalt, slitt med å få JT til å gi oss øyekontakt. Dette har vi jobbet vel og lenge med. Det å lage grimaser i speilet har hjulpet på. Vi har i tillegg hatt bilder med forskjellig humør ved siden av.

Nå er det jo sånn at jeg ikke er så altfor ung lengre;-) Rynkene kommer sakte men sikkert. Det synes ikke JT noe om. Spesielt er det en rynke han ikke godtar. Det er sinna-rynken. Å den har nok kommet for å bli, ser jeg. Så JT tror nå at jeg er sint hele tiden.

Ofte kommer han å skal glatte den ut med å dra panna mi bakover. Ha ha, ikke greit med disse forandringene. I tillegg går han etter meg og smiler, og prøver å få meg til å herme etter han. Jeg er jo ikke sint, men det kan hende han tror det. For på bildet vi har av ordet “sint” er det slike sinna-rynker mellom øynene.

Vet ikke hva jeg skal gjøre med den. Kanskje jeg må fikse den så JT ikke går rundt og tror at jeg er sint hele tiden 😉 For nå skjer det hver dag, faktisk. Det positive er at han gir meg mye øyekontakt mens han studerer meg over øynene. Det negative er at jeg hele tiden må trekke panna opp, så rynkene i panna kommer nok også til å bli mer synlige etterhvert 🙂

Ja ja, vi blir jo eldre alle sammen. Tenker at jeg er heldig som har fått blitt så gammel som jeg er. Ikke alle som får det. Så er det noen følger med alderen som man ikke liker så godt, men det får så heller være. Det kan gjøres noe med, tenker jeg. 

Tror JT blir veldig fornøyd hvis sinna-rynken forsvinner hvertfall 🙂 Er jo morsomt også da. Har vi fokusert så mye på øyekontakt at vi har glemt av å vise han at han må også se på munnen? 🙂 Ja vi må vel kanskje forsøke å fokusere litt på munnen også, ikke BARE øynene. Ser jo at vi kan komme til å få en fortvilet JT når vi blir enda gamlere og rynkene virkelig blir synlige 😉

Ha en fin dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg